יום ג', ל’ באב תשע”ז
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר
זמנים מאתר ישיבה

H היישוב ממוקם במערב בנימין (בשטח המועצה האזורית מטה בנימין) בגוש היישובים דולב טלמונים על הציר המחבר בין יישובי גוש טלמונים לנוה צוף. (מרחקי נסיעה: ת"א וירושלים – 40 דק', פ"ת ובני ברק – 45 דק', מודיעין ואלעד – 25 דק' קריית ספר – 15 דק') דרכי הגעה לנחליאל- בכביש 443, בצומת שילת פונים צפון-מזרחה לכביש 446. ממשיכים עם הכביש עד כיכר נילי, שם פונים ימינה (מזרחה). לאחר כ- 10 דקות מגיעים לכיכר נוסף (צומת הדואר) בו ממשיכים ישר ולאחר כ 100 מ' פונים שמאלה לכיוון נריה (צפונה). ממשיכים בכביש מפותל כ3 ק"מ עד שמגיעים לשער היישוב נריה. נכנסים דרך השער ולאחר כדקה נסיעה בצומת השני פונים שמאלה (צפונה) ולאחר כדקה מגיעים לצומת T בו פונים שמאלה (מערבה). לאחר כ4 דקות תגיעו שוב לצומת T, פונים ימינה ונכנסים ליישוב נחליאל. למגיעים מהבקעה, מזרח בנימין, איזור גב ההר וכו', ניתן להגיע בכביש חוצה שומרון- 465, ובכיכר של חלמיש-נווה צוף, לפנות דרומה ולהמשיך עם הכביש עד שמגיעים לשער היישוב- נחליאל. מצ"ב שרטוט דרכי הגעה לנחליאל.pdf ברוכים הבאים!

יצירת קשר

Powered by 022.co.ilכניסה למשתמש רשום | הצטרף לרשימת תפוצה | תנאי שימוש | הקם אתר חינם | | RSS